Koliko je važna esports i gejming industrija ukazuju podaci da je tokom dve pandemijske godine zabeležen dupli rast prihoda. Zapošljava i veliki broj različitih stručnjaka među kojima ima i stranaca iz raznih zemalja, posebno tzv. data analitičara, zatim web i game dizajnera, pa i programera, kojih nedostaje delimično zbog odlaska iz zemlje, a delimično i zato što još nema školskih i obrazovnih programa za ta specijalna zanimanja i veštine. Rastu te industrije svakako pomaže i veliko zanimanje za kompjuterske igre, potom popularnost srpskih igara u svetu, ali i mnoga nacionalna i međunarodna takmičenja u esportu, koja najčešće imaju i velike nagradne fondove za pojedinačne i timove pobednike. Jedan od timova koji je predstavljen na Sajmu sporta je LINK esports prvo studentsko udruženje. Milena Ilić je naglasila da je za njih to važan deo poslovanja, na čemu rade od početka 2022. godine, jer je esport jako privlačan mladima i da je između ostalog u pripremi distance learning program kao doprinos edukaciji odgovornog bavljenja esportom i gejmingom. “LINK eSports je deo LINK Educational Alliance. Osnovan je radi promocicije značaja esporta među učenicima i studentima. Udruženje doprinosi razvoju esporta u Srbiji i na Balkanu. Članovi LINKeSports su učenici i studenti naših srednjih škola i fakulteta.”